קרא-קל שאלות ותשובות

כניסה לקטלוג הרשמה

(success)
(success)

שאלות ותשובות - אפליקציית "קרא-קל"

הורדת האפליקציה ומכשירים תומכים – 

  1. לאילו מכשירים מתאימה האפליקציה? 
  2. האם האפליקציה מתאימה גם למכשיר אנדרואיד? 
  3. מהיכן אני מוריד את האפליקציה? 
  4. הורדתי את האפליקציה ואני נדרש למלא שם משתמש וסיסמה. מה עלי לעשות? 

שם משתמש וסיסמה – 

  1. אינני זוכר את שם המשתמש והסיסמה שלי. מה עלי לעשות? 

הפעלת האפליקציה – 

  1. התחברתי לאפליקציה. מה עלי לעשות כעת? 
  2. כיצד אני מאזין/ שומר ספר/ מוריד אותו? 
  3. האם ניתן להאזין לספר במהירויות שונות? 
  4. כיצד אני מבצע חיפוש של ספר\מגזין? 
  5. הגעתי לעמוד תוצאות חיפוש. מה עושים מכאן? 
  6. האזנתי לספר אך הוא אינו מופיע בספריה שלי באפליקציה. מדוע? 
  7. האם ניתן להמשיך ולהאזין לספר מהאפליקציה באתר הספריה? 

בעיות טכניות –

  1. אני מנסה לשמור ספר ללא הצלחה. מה עלי לעשות?  
  2. האפליקציה קורסת לי כל הזמן. מדוע? 


הורדת האפליקציה ומכשירים תומכים – 

  1. לאילו מכשירים מתאימה האפליקציה?
    תשובה: האפליקציה עובדת במכשירי אייפון ואייפדלחץ לחזרה.
  2. האם האפליקציה מתאימה גם למכשיר אנדרואיד?
    תשובה: לא. למכשיר אנדרואיד יש אפליקציה אחרת, ניתן לקבל פרטים נוספים משמואל נאמן מנכ"ל חברת פילוסופט 054-8121013. לחץ לחזרה.
  3. מהיכן אני מוריד את האפליקציה?
    תשובה: מחנות האפליקציות של אפל app store בכתובת הבאה לחץ לחזרה.
  4. הורדתי את האפליקציה, ואני נדרש למלא שם משתמש וסיסמה, מה עלי לעשות?
    תשובה: על מנת לבצע רישום ראשוני לשימוש באפליקציה עליך ליצור קשר עם הספריה בטלפון 09-8865100 או במייל info@clfb.org.il, לאחר הרישום  תקבל מייל אישור להרשמה. לחץ לחזרה.
חזור לרשימת השאלות ועבור לנושא הבא.


שם משתמש וסיסמה – 

  1. אינני זוכר את שם המשתמש והסיסמה שלי, מה עלי לעשות?
    תשובה: האם נרשמת כבר לאפליקציה? אם לא - יש ליצור קשר עם הספריה בטלפון 09-8865100 או במייל info@clfb.org.il, לאחר הרישום  תקבל מייל אישור להרשמה. אם כן - שם המשתמש הינו כתובת המייל איתה נרשמת לספריה והסיסמה הינה תעודת הזהות שלך. לחץ לחזרה.
חזור לרשימת השאלות ועבור לנושא הבא. 


הפעלת האפליקציה – 

  1. התחברתי לאפליקציה. מה עלי לעשות כעת?
    תשובה: הספריה מציעה שני קטלוגים – ספרים ולקטי עיתונות ומגזינים. על מנת להתחבר לאחד מהקטלוגים, יש ללחוץ על אייקון של ספרים בצידו השמאלי העליון של המסך, ב voiceover יושמעו המילים תפריט, קטלוג, כפתור. כעת יש לבחור את קטלוג הספרים של הספריה או קטלוג לקטים קטעי עיתונות ומקליטים בעבורכם. בכל אחד מהקטלוגים יופיעו הכותרים הרלוונטיים. **שים לב בשימוש הראשוני יש לאפשר לאפליקציה לטעון את הקטלוג במלואו, לאחר שזה נבחר. זמן טעינה ראשוני של הקטלוג תלוי מכשיר (בין שניות ספורות לעשר דקות). למדריך המשתמש המלא לחץ כאן. לחץ לחזרה.
  2. כיצד אני מאזין/ שומר ספר/ מגזין?
    תשובה: לאחר שבחרת כותר מרשימת החיפוש תשאל באם אתה מעוניין להאזין לו, לשמור אותו, להוסיף למועדפים או לבטל את הבחירה. לחץ לחזרה.
  3. האם ניתן להאזין לספר במהירויות שונות?
    תשובה: בהחלט, ניתן לבחור 15 מהירויות השמעה שונות. לחץ לחזרה.
  4. כיצד אני מבצע חיפוש של ספר/ מגזין?
    תשובה: בשדה החיפוש יש להזין שם ספר או שם מחבר, או מילה משם ספר או משם מחבר. ניתן לבחור ספר לפי הסוג (ז'אנר) שלו, על ידי לחיצה כפולה על כפתור ה"סוגים", דפדוף בעזרת מחווה למעלה-למטה ולחיצה כפולה כשמצאתם את הסוג הרצוי. בקטלוג לקטי עיתונות הסוגים הם שמות הלקטים. ניתן לבחור גם את השפה הרצויה על ידי לחיצה על כפתור שפה. ביטול בחירת סוג ושפה נעשה על ידי הקשה על כפתור "ללא סינון". על המסך תתקבל רשימת ספרים העונים לקריטריונים שהוזנו תוך ציון כמה ספרים נמצאו. למדריך המשתמש המלא לחץ כאן. לחץ לחזרה.
  5. הגעתי לעמוד תוצאות חיפוש. מה עושים מכאן?
    תשובה: לחיצה כפולה על שם הספר תיפתח תפריט אפשרויות לבחירה: השמע ספר – יפתח נגן לניגון הספר. שמור – הספר יורד לזיכרון המכשיר, ומאפשר לנגן אותו גם במצב שאין אינטרנט פעיל. הוספה למועדפים – הספר ישמר ברשימת המועדפים שלכם וניתן יהיה לנגן אותו רק כאשר יש אינטרנט זמין. ביטול - חזרה לרשימת הספרים שעל המסך. לחץ לחזרה.
  6. האזנתי לספר אך הוא אינו מופיע בספריה שלי באפליקציה. מדוע? 
    תשובה: על מנת למצוא את הספר בספריה שלך עליך לבצע שמירה של הספר או להוסיפו למועדפים.לחץ לחזרה.
  7. האם ניתן להמשיך ולהאזין לספר מהאפליקציה באתר הספריה?
    תשובה: הספר אינו יופיע ברשימת ההשמעה שלך באתר, והסימניה מהאפליקציה לא תשמר באתר האינטרנט של הספריה. לחץ לחזרה.
חזור לרשימת השאלות ועבור לנושא הבא.


בעיות טכניות –

  1. אני מנסה לשמור ספר ללא הצלחה, מה עלי לעשות?
    תשובה: נא בדוק שנפח האחסון שלך במכשיר אינו מלא ומאפשר שמירה. באם הבעיה נמשכת צור קשר בטלפון 09-8865100 או במייל info@clfb.org.il. לחץ לחזרה.
  2. האפליקציה קורסת לי כל הזמן. מדוע?
    תשובה: בשימוש הראשוני יש לאפשר לאפליקציה לטעון את הקטלוג במלואו, לאחר שזה נבחר. זמן טעינה ראשוני של הקטלוג תלוי מכשיר (בין שניות ספורות לדקה). אם מדובר במקרה אחר, אנא פנה לשמואל נאמן מנכ"ל חברת פילוסופט 054-8121013.לחץ לחזרה.