תקנות השירות - הנגשת מידע

כניסה לקטלוג הרשמה

(success)
(success)

תקנות השירות - הנגשת מידע

כחלק מתקנות "הנגישות לשירות" (תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשע"ג 2013), נדרשים ארגונים וחברות לספק ללקוחותיהם מידע באופן המותאם למוגבלויותיהם השונות. הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה מציעה את שרותיה בתחום הנגשת התוכן, הווה אומר שירותי המרה והנגשה של מידע טקסטואלי לפורמטים הבאים: אודיו, כתב ברייל או אותיות גדולות, המותאמים ללקוחות בעלי לקויות קריאה. כמו כן מספקת הספריה שירותי תיאור קולי לתכני וידיאו ותיוג קבצים דיגיטאליים לקריאה באמצעות המחשב. 
 

מי חייב בהנגשת מידע?

כל שירות ציבורי, כהגדרתו בחוק, חייב במתן נגישות למידע הניתן כחלק מהשירות ואודותיו, לבקשת אדם עם מוגבלות, בהתאם להוראות תקנה 31 ובכפוף לפטורים מטעמי נטל כבד מדי ושינוי מהותי באופי השירות. 
 

מהו המידע שיש להנגישו לפי תקנה 31? 

חובת מתן נגישות חלה על כל מידע הנמסר לכלל הציבור, ומידע הנמסר באופן פרטני לאדם עם מוגבלות, אודות השירות וכחלק ממנו. מידע הוא למעשה התקשורת בין נותן השירות למקבל השירות. 

לקריאת התקנות במלואן לחץ כאן https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/500_865.htm#Seif31
 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

  • אנו הגוף המנוסה והגדול ביותר בישראל בתחום הנגשת מידע לעיוורים ובעלי לקויות ראיה. שיתוף פעולה עם הספריה מועיל למוניטין כל הצדדים המעורבים. 
  • ברשותנו אולפני הקלטות, מדפסות ברייל ואותיות גדולות ועוד.
  • הצוות המקצועי שלנו יוכל לייעץ לכם למצוא את הפתרון הנגיש ביותר עבור לקוחותיכם.
  • אנחנו לא חברה עסקית. אנחנו מלכ"ר ועמותה רשומה בעלת כל האישורים הדרושים. מכאן, כל הכנסה שאנו מקבלים מיועדת להנגשת תרבות לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. 
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8865127 או בדוא"ל nofar@clfb.org.il או השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם: